maandag 3 oktober 2011

Dagelijks make-up ritueel.

Meestal doe ik doordeweeks altijd het zelfde qua make-up, niets extravagant maar toch altijd oogschaduw en soms ook eye-liner. Hier zijn een paar van de producten die ik het meest gebruik:


Ik begin altijd met een goede hydraterende dagcrème, omdat mijn huid meer van het droge-type is. Hier ben ik zeer blij mee want het trekt helemaal niet en schilfert ook niet maar voorkomt wel dat ik geen last heb van puistjes! :)


Dan doe ik meestal nog een laagje foundation op, niet altijd. Deze van Nivea vind ik persoonlijk een hele goede want hij maakt mijn huid fris en zacht.

Omdat ik 's morgens heel moe ben en vaak ook last heb van wallen gebruik ik de Garnier caffeïne-roller die mijn wallen goed verstopt.



Dan begin ik aan mijn ogen voor school gebruik ik meestal alleen maar 1 en 2 en als ik geen eye-liner draag gebruik ik 3 of 4 voor een zachter lijntje.

Als ik eye-liner draag is het de Superliner van l'Oréal. Hij blijft lang zittten (zelfs na lichamelijke opvoeding!) en laat zich makkelijk aanbrengen.

De volgende stap is mijn mascara. Ik gebruik Collosal volum' express van Maybelline de zwarte.
Hij is zeer goed voor mijn wimpers verlengt ze en geeft ze meer volume zonder klonters achter te laten.




De laatste stap is nog een beetje blush van la Roche-Posay aanbrengen and I'm ready to go!



Wat is jullie dagelijkse ritueel?-XO

Geen opmerkingen: