woensdag 12 oktober 2011

Weekend Nederland/ The Netherlands

Dit weekend ben ik samen met mijn vriendin, Olga, naar Holland geweest. 
Het was heel leuk we zijn in de sauna geweest, gaan shoppen, gedronken, we hebben waterpijp gedaan, 'zot' gedaan op muziek,... Het weer sloeg alleen een beetje tegen maar een goede regenbui vind ik altijd gezellig.
Omdat ik  niet wist dat de winkels sloten om 17.00 uur heb ik niet zoveel kunnen kopen (foto's volgen!).
Ik heb er erg van genoten en hier zijn een paar foto's.-XO


This weekend I went to The Netherlands with my friend, Olga.
It was really fun we have been in the sauna, went shopping, drunk a lot, did water pipe (I honestly don't know how to translate it), acted crazy on music,... The weather wasn't that good but a nice downpour can be really cozy. Because I didn't know shops closed at 7 p.m. i didn't had the chance to buy a lot (pictures will follow!).
I really enjoyed it and here are some pictures.-XO





Geen opmerkingen: