woensdag 28 september 2011

Forever 21 eindelijk in Antwerpen!


3 september was het zo ver een van de hoogte punten van dit jaar, de Forever 21 opening op de Meir!
En ja ik was een van de mensen die al om 10 uur 's ochtends stond aan te schuiven om als eerste naar binnen te gaan. Maar ik ben beloond door een lekkere ontbijtkoek van de Starbucks, een gratis pyama en 10% korting op al mijn aankopen.
De winkel telt 3 verdiepingen en een kelder. Je vindt er alles, van schoenen tot sieraden tot ondergoed tot kleren en zo kan ik nog even door gaan ;)
Er waren heel veel mensen en het was dus ook overal aanschuiven, maar uiteindelijk ben ik toch naar huis gegaan met de volgende stukken:



Schakel ketting



Tanktop Moppersmurf (love him!)


Korte gebreĆ«en trui (tot aan navel)


Donker grijze skinny met gaten



Zijn jullie ook naar de opening geweest?-XO

Geen opmerkingen: