woensdag 28 september 2011

Terug in leven.

Ik weet dat hel véél te lang geleden dat ik nog een bericht heb gepost en nog veel oude berichten die ik al heb geschreven moet posten, zoals de Forever 21 opening in Antwerpen, maar nu ben ik terug!
Wat ik deze week heb gedaan? Dood gelegen in mijn bed. Ik ben namelijk heel de week ziek geweest en dat is dus niet erg aangenaam, ik heb namelijk mijn verschillende stadia tijdens het ziek zijn:
Stadium 1: Slapen, slapen en nog eens slapen.
Stadium 2: Tijd om uit bed te komen en voor de televisie te gaan liggen (ook al is er NIETS op tv) met de computer.
Stadium 3: Uit pure verveling alles beginnen opruimen en al mijn schoolmappen sorteren.


Je ziet voor mij is ziek zijn geen pretje. Maar het hangt nu eenmaal in de lucht dus pas op! -XO




De films die ik heb gezien, Clueless, Mean Girls en The September Issue, 
modemagazines, Ipad, Ipod, thermometer en zakdoeken

Geen opmerkingen: